Alla inlägg under mars 2014

Av ehmilie - 4 mars 2014 21:17

It's a million little things.

Jag är långt från perfekt, jag gör misstag och beter mig dumt ibland.
Men jag gör alltid mitt yttersta för mina nära och kära, jag ställer alltid upp vad det än är och jag är någon man alltid kan lita på.
Så egentligen blir jag bara arg på mig själv när jag försöker ha kvar människor som bara är skit (rent ut sagt) i mitt liv och slösar så mycket energi som dom inte förtjänar.
Så efter detta inlägg måste det bli det en förändring.

Tycker det är så jävla svinigt när någon till exempel ignorerar en annan person, som i detta fall är jag.
Skriver jag till dig så förtjänar jag fan ett svar.
Sen vill jag alltid bli omtyckt av människor så jag låter dom jag tycker beter sig som idioter hållas och då hamnar jag i detta jävla skithål och bara maler sönder frågan "varför?"

Har jag gjort/sagt något dumt - säg det då?
Mår du själv dåligt - säg det då?
Har du bara "glömt" svara på mina 5 senaste sms - hör av dig då?!
Jävla sandlådenivå på det hela och jag pallar inte bry mig mer.

Sen kommer det här med att folk som behandlat mig som skit ändå vill hänga med i vad som händer i mitt liv.

Så när en tjej som har varit en sån jävla idiot skickar en vänförfrågan på FB blev jag självklart arg! Men också lite glad för jag saknar henne och den vänskap vi hade. Så jag skriver ett meddelande att om vi ska ha någon slags relation måste vi prata ut om allt för jag kan inte bara släppa saker och gå vidare (sucks to be me, i know)

Då ser jag senare att hon läst mitt meddelande.. Detta var måndags morse och hon har inte svarat.
Känns verkligen kul att än en gång lägga energi och tid på ett jävla kioskmongo - att jag aldrig lär mig?

Men nu vet jag äntligen bättre (fingers crossed people!)

Nu är gnället färdigt för ikväll, jag ska värma min vetekudde och sjunga lite för min bebis <3

Av ehmilie - 4 mars 2014 14:06

Haft Sanna på lyxfrulle imorse, jättemysigt! Hon jobbar och står i så mkt så kul när vi äntligen hinner ses lite <3
Sen gick jag&Simon till MVC och skulle träffa barnmorskan och lämna blodprov.
Var helt inställd på att träffa en viss BM men sen fick vi en annan, en helt ny som bara är inringd från en annan kommun. Jag tyckte det va lite jobbigt faktiskt för kände att det inte klickade 100% :/ men men, nu är huvudet fixerat iallafall och det känns som att både kropp&själ är redo för att den här skitungen ska komma nu så promenaden dit och hem hoppas vi hjälper till på traven ;)

Fick med mig en TENS hem också - sjukt bra grej hoppas vi på!
Testade den nyss och det kändes prima :)

Ska försöka hinna med ett inlägg ikväll också och släppa ut lite frustration ;) puss!

Av ehmilie - 2 mars 2014 22:28

Igår blev jag överraskad med en babyshower - så himla fint!
Fick jättefina presenter och hade jättetrevligt med dom nära&kära som kunde närvara <3
Jag älskar er verkligen allihop, så tacksam över allting.

Sen på kvällen la jag mig efter 22.00, somnade rätt snabbt. Vaknar efter 01.00 av att det gör så jävla ont i och runt om pullan och bak i svanket.
Simon är fortfarande uppe så jag kravlar mig upp ur sängen och klagar hos honom en stund, dricker ett glas vatten och lägger mig till rätta i sängen med kuddar fram, bak och mellan benen.

Sover dåligt och när jag väl vaknar till runt 09.00 så har jag lika ont - sjukt irriterande. Hade heller inte känt av lillskiten sen kvällen innan och brukar alltid ha ett morgonpass tillsammans så började noja lite. Tänkte för mig själv -"jag tar en dusch och försöker få till lite disco i magen så blir det bra."
Varken värken eller bebisen gav med sig så ringde förlossningen och det bestämdes att vi skulle in på kontroll.

Tror jag stressade upp mig mkt undermedvetet för bebisens hjärtljud vad väldigt högt och stressat först när vi kom in men det blev bättre som tur va. Blev undersökt också, verkligen inte skönt när hela det området gör ont!

Summa summarum - ordentliga förvärkar men ingen bebis på G än iallafall.
Ska till BM på tisdag så tänker prata med henne om jag fortsätter ha såhär ont. Känns som jag kört upp ett bowlingklot på mig själv - inte alls skönt :(

Här är lite gissningar kring när bebisen lär dimpa ner <3

Puss&kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards